ZIMSKE GUME DUNLOP WINTER SPORT 5

ZIMSKE GUME DUNLOP WINTER SPORT 5

Prianjanje koje vam je potrebno na nepredvidivim zimskim putevima

  • Vrhunsko bočno prianjanje na klizavim površinama
  • Unapređene performanse na putevima prekrivenim snegom
  • Zaštita od akvaplaninga
  • Efikasnost potrošnje goriva

ŠTA VAM OVA GUMA NUDI.

VRHUNSKO BOČNO PRIANJANJE NA KLIZAVIM POVRŠINAMA

Povećana dužina inovativnih zakošenih centralnih žlebova i poboljšanje njihove sposobnosti da se otvore i prionu na površinu, pružajući izvanredno bočno prianjanje na klizavim zimskim putevima.

UNAPREĐENE PERFORMANSE NA PUTEVIMA PREKRIVENIM SNEGOM

Winter Sport 5 sa većim brojem blokova poseduje dodatne rubove u kontaktu sa površinom puta, pružajući vam vrhunsko prianjanje i performanse na snegu.

ZAŠTITA OD AKVAPLANINGA

Dublji kanali u gazećem sloju dozvoljavaju pneumaticima Winter Sport 5 da odvode veće količine vode i bljuzgavice, čime se smanjuje rizik od akvaplaninga i olakšava zadržavanje kontrole nad vozilom na mokrim putevima.

EFIKASNOST POTROŠNJE GORIVA

Zahvaljujući jedinstvenom dizajnu pneumatika Winter Sport 5, težina se optimalno raspoređuje po celoj površini pneumatika, čime se postiže manji otpor kotrljanja i još veća efikasnost potrošnje goriva.

SPECIFIČAN SISTEM NALEGANJA VENCA PNEUMATIKA

Ojačava vezu između pneumatika i naplatka i omogućava precizniju vožnju. Kao što vaše ruke upravljaju vozilom čvrsto držeći volan, ovaj specifičan sistem naleganja venca pneumatika poboljšava kontrolu i prenosi izvrsne povratne informacije sa puta..Prednosti Poboljšane povratne informacije sa puta; veća stabilnost i preciznost.

JOINTLESS BELT (JLB)

Hibridna tehnologija oblaganja kojom se smanjuju periferne deformacije pri velikim brzinama.Prednosti Bolja stabilnost pri velikim brzinama, glatko i ujednačeno habanje.

RAVNIJI PROFIL GAZEĆEG SLOJA

Novu generaciju Dunlop pneumatika karakteriše ravniji profil gazećeg sloja sa 4-8% većom površinom kontakta sa podlogom, zavisno od veličine i tipa pneumatika. Veća površina kontakta sa podlogom pruža veću stabilnost i bolji odziv na put, što omogućava pneumatiku da se odazove brzo i precizno.Prednosti Povećana stabilnost i preciznost upravljanja vozilom; smanjeno habanje pete i vrha venca pneumatika; odlična stabilnost i precizno upravljanje u krivinama; bolje prianjanje na suvom putu.

GAZEĆI SLOJ SA VIŠE RADIJUSA (MRT – MULTI RADIUS TREAD)

MRT dezeni imaju deset različitih radijusa i stoga su precizniji. Rezultat je vrlo efikasna distribucija pritiska na površinu kontakta s putem. Time se postiže miran prelaz sa vožnje pravo na vožnju u krivini i omogućavaju preciznije i progresivne reakcije.Prednosti Znatno bolja kontrola nad vozilom u svim uslovima vožnje; brz odziv na mokrom i suvom putu; poboljšana kontrola pri ulasku u krivine.

SISTEM SA VIŠE RUBOVA ZA PRIANJANJE

Uslovi za vožnju zimi mogu veoma mnogo da variraju. Od hladnih i suvih puteva do vožnje po snegu ili susnežici, ovi uslovi postavljaju visoke zahteve pred pneumatike. Dunlopov sistem sa više rubova za prianjanje direktno ispunjava ove zahteve koristeći različite tipove rubova za prianjanje u promenljivim uslovima na putevima zimi. Prednosti Ujednačene performanse u raznovrsnim zimskim uslovima.

SMEŠA SILICA-PLUS

Smeša gazećeg sloja razvijena za trkačke pneumatike obezbeđuje visok nivo prianjanja, naročito na mokrim putevima i pri niskim temperaturama.Prednosti Izvanredne performanse pri kočenju i ubrzanju, dobro prijanjanje u mokrim uslovima i pri hladnom vremenu, nizak nivo habanja.

KANALI U OBLIKU SLOVA “V”

Kanali u obliku slova “V” zajedno sa osnovnim kanalima gazećeg sloja formiraju finu mrežu u koju se hvata sneg. Ovim kontaktom snega na sneg poboljšavaju se vuča i prianjanje.Prednosti Poboljšana vodljivost u snegu

USMERENI DEZEN GAZEĆEG SLOJA

Projektovan za vožnju u hladnim jutarnjim satima, usmereni dezen gazećeg sloja forsirano odvodi vodu između kanala. Voda se brzo kanališe i raspršuje sa površine pneumatika, smanjujući rizik od pojave akvaplaninga.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *